Oost West Thuis Best
Niet ingelogd [inloggen ]
Ga naar beneden

Forum regels
Artikel 1: Privacywaarborg
De admins verklaren dat alle persoonsgegevens binnen de forumadministratie blijven. Emailadressen, ip-adressen en eventuele andere persoonlijke gegevens zullen niet aan derden worden doorgespeeld, noch worden gebruikt voor commercile doeleinden!

Van de leden van dit forum wordt eveneens verwacht dat zij verantwoord omgaan met de vertrouwelijke informatie van medeleden. Dit houdt onder meer in:je persoonlijke wachtwoord niet doorgeven aan derden. uitloggen als je je PC onbeheerd achterlaat.en geen derden laten meelezen met topics in het besloten deel van het forum.


Artikel 2: Algemeen
Iedere internetbezoeker kan een gedeelte van de topics op het forum lezen. Om te kunnen posten dien je echter te registreren als lid.

Het is niet toegestaan:andere mensen opzettelijk te kwetsen.veelvuldig plaatjes te plakken.slowchat te voeren (het houden van een chat binnen een topic); hierop is 1 uitzondering: de kletstopic.

Indien de admins constateren dat n van bovenstaande regels door een lid wordt overtreden volgt een waarschuwing. Meerdere waarschuwingen leiden onherroepelijk tot een (tijdelijke) ban van het forum.

Artikel 3: Aanmelden
Aangezien op dit forum persoonlijke gebeurtenissen worden gedeeld, vragen wij dat mensen bij het registeren iets vertellen over hun verwachtingen van het forum en of ze al eerder lid zijn geweest van een forum. Dit kan worden ingevuld bij de instelling "bio". Nadat je je hebt aangemeld op het forum, krijg je zo snel mogelijk je inloggevens toegestuurd. Dit gebeurt handmatig en kan dus een dag duren.

Artikel 4: Forumindeling
Het forum is opgedeeld in 3 gedeeltes:
het open gedeelte: Dit is voor iedereen toegankelijk.
het leden gedeelte: Dit is toegankelijk voor alle leden.
het besloten gedeelte: Dit is toegankelijk voor de leden die tot de vriendenkring behoren. Leden worden toegelaten tot de vriendenclub na stemming in de vriendenclub. Deze stemming vind plaats op verzoek van het lid zelf of door iemand van de vriendenclub.


Artikel 5: Respect
Omdat het forum voor iedereen gezellig moet zijn, kan elk lid, op het moment dat hij/zij vindt dat de normale omgangsvormen worden overschreven, een discussie stoppen door het daarvoor bestemde selectievakje op de reageer-pagina te selecteren. Op het moment dat deze geplaatst wordt (te herkennen aan het onderstaande stop-bord) zijn alle leden verplicht minimaal 15 minuten niet in de betreffende topic te posten en ook niet op een andere gedeelte van het forum dezelfde discussie voort te zetten.


Over topics waarin het 'stopbord' is geplaatst kunnen de admins overleg voeren, zowel met alle leden als onderling.

Als een topic naar het oordeel van de admins te veel ophef veroorzaakt, wordt het gesloten en naar het daarvoor bestemde archief verplaatst. Het heropenen van eenzelfde topic leidt tot een waarschuwing en eventueel een (tijdelijke) ban. Overtreding van deze regel of het misbruiken van deze mogelijkheid kan leiden tot een (tijdelijke) ban van het forum.


Artikel 6: Priv-informatie
Iedereen is vrij om zich op internet bij andere fora aan te sluiten. Het enige wat wij van onze leden eisen is dat niemand ooit persoonlijke zaken van medeforummers op dit forum met mensen buiten dit forum bespreken.


Artikel 7: minimale leeftijd
Op dit forum zijn uitsluitend leden van 18 jaar en ouder. Ben je jonger dan 18 jaar dan heeft het geen zin je aan te melden.


Artikel 8: Administreren en archiveren
Het verplaatsen van topics:
Indien een topic in een verkeerd forum geplaatst is, hebben admins het recht dit topic zonder bericht naar het juiste forum te verplaatsen.
Verwijderen en/of aanpassen van berichten:
Berichten die qua inhoud de regels in artikel 2 overtreden worden zonder mededeling door de admins verwijderd.

Berichten die qua grootte buiten de tabel lopen, zullen zonder mededeling worden verwijderd f worden aangepast door de admins.

Archiveren van topics en fora:
De admins dragen zorg voor een schoon forum. Dit is ook nodig om het forum snel te houden. Daartoe worden topics met erg veel berichten gesplitst. Het oudste deel wordt gesloten en kan in het daarvoor bestemde archief worden geplaatst.

In het archief kunnen alleen leden lezen. Posten is niet meer mogelijk.

Eens per maand worden oude topics definitief van het forum verwijderd.


Artikel 9: Bannen
In uitzonderlijke gevallen kunnen admins besluiten een lid definitief van het forum te bannen.


Artikel 10: Verwijderen leden uit de ledenlijstLeden die zonder bericht langer dan een maand wegblijven, worden zonder melding verwijderd uit de ledenlijst.Leden die alleen komen lezen en geen berichten posten, worden zonder melding verwijderd uit de ledenlijst.Meld je niet aan als lid als je niet van plan bent regelmatig op het forum aan discussies deel te nemen!


N.B.:De admins behouden zich het recht voor in te grijpen waar nodig.Admins hebben het recht om lle databases van het forum te raadplegen.De admins zijn niet aansprakelijk voor de inhoud van berichten die worden gepost.Er geldt op het forum recht van meningsuiting en hevige discussies zijn niet verboden, maar er zijn grenzen: houd het gezellig en overzichtelijk voor iedereen. Respect voor andermans mening is de basis is voor een gezellig forum! Zo blijft het voor iedereen leuk.De Super-Administrator heeft de mogelijkheid om de prive-berichten van alle leden te lezen. Hij doet dit echter niet, maar controleert wel of de leden hun mailbox schoon houden.


Tenslotte:
Ben je het niet eens met een genomen beslissing? Spreek hierover dan een admin aan per PB of stuur een mailtje!
Klagen op het forum over bepaalde beslissingen van admins heeft absoluut geen zin!

  Ga naar boven

Weeralarm!
Powered by XMB 1.9.11
XMB Forum Software © 2001-2010 De XMB Group
Aangepast door Simba © 2004-2010