Oost West Thuis Best

Gewone leven is weer begonnen

Simba - 13-3-2015 op 10:44

Ster en vriendje, Sterkte vandaag.

Ster - 13-3-2015 op 10:27

En al geweest en keurig opgelost *okee* Er zat een fout in de glasvezelcentrale bij KPN.

Ster - 13-3-2015 op 06:29

Sinds gisteren hebben we geen televisie en geen internet. Zeer irritant. Ik hoop dat er vanmorgen een monteur langs komt.

Peet - 11-3-2015 op 20:47

Denk goed aan jezelf en vriendje Ster!!! Wat niet gaat, gaat niet. *kus**knuf*

Maaike - 10-3-2015 op 22:09

Verstandig, je hebt wel wat anders aan je hoofd*knuf*

Ster - 10-3-2015 op 20:33

Het werken ging niet best vandaag. Ik kan 4 dagen bijzonder verlof krijgen en heb afgesproken dat ik morgen en donderdag een paar uur per dag werk en vrijdag vrij ben. Ik neem dan de niet gewerkte uren als bijzonder verlof op.

Ster - 6-3-2015 op 20:13

Quote: origineel gepost door Peet  
Leuk Ster. Dat wordt weer lekker spelen om alles uit te vinden!

Zeker! *yep* Was er gisteravond al mee bezig *bloos*

Peet - 6-3-2015 op 15:29

Leuk Ster. Dat wordt weer lekker spelen om alles uit te vinden!

Ster - 6-3-2015 op 14:31

Ik heb een nieuwe telefoon *applaus* De Samsung Galaxy A5. Supersnel toestel!

Maaike - 4-3-2015 op 19:21

Wij zijn vandaag op kraamvisite geweest. Hardstikke leuk en vriendje kan domino gaan spelen met E. *lol*

Ster - 1-3-2015 op 12:25

We gaan volgende week maandag. gewoon om de 14 dagen.

Lekker dat het bijna klaar is Simba, je zult het wel zat zijn.

Sterkte met de laatste loodjes Peet *knuf*

Simba - 1-3-2015 op 08:44

Goedemorgen *zw*

Verbouwingen bijna klaar. Ik wil vandaag op de overloop nieuw laminaat leggen en een stelling in de schuur in elkaar zetten.

Dan nog een paar kleine dingetjes en zijn we voorlopig even klaar.

Peet - 28-2-2015 op 23:47

Geniet van je relax weekend Ster.

Ik ben naar de 80e verjaardag van mijn oom geweest. Natuurlijk waren Simba&M en Maaike&Walker er ook.

Wanneer mag je weer knuffelen met M. en E. Ster? Foto op whatsapp ziet er weer zo lief uit.

Ik ben zelf verder mega druk met leren. Kom tijd te kort en slaap te weinig. Nog heel even.

Fijne zondag allemaal.

Ster - 28-2-2015 op 20:56

En voor mij een lekker een relaxed weekend *yep* Gisteravond hadden we een verjaardag in Amsterdam maar voor de rest doe ik alles op mijn gemak *yep*

Hoe gaat het met de verbouwingen Simba?

Was de tweeling goed te zien Maaike?

Simba - 27-2-2015 op 18:50

Het weekend is weer begonnen.

Maaike - 27-2-2015 op 17:46

Vandaag met A10 naar Blijdorp geweest. Megadruk, maar wel heel goed de ijsbeer tweeling die vandaag voor het eerst buiten was heel goed gezien*okee*. Was heel leuk*yep*

Ster - 23-2-2015 op 16:54

Vandaag in Ridderkerk geweest. M.is een poppetje *love*. Ook lekker kunnen kroelen met E. *love*

Morgen weer een lange dag werken. Ik hoop wel op de fiets te kunnen gaan *yep*

Ster - 12-2-2015 op 20:59

Het is goed gegaan. Hij moest alleen wel heel lang wachten en dus ook nuchter blijven. Maar om 16.00 uur belde hij dat ik hem kon halen.

Lukt nog niet goed Peet *bloos*Maar morgen werk ik korter zodat hij neit zo lang alleen thuis is.

Oudste is a.s. maandag uitgerekend *yep*

Peet - 12-2-2015 op 19:08

Alles goed gegaan met vriendje, Ster?

Peet - 11-2-2015 op 21:40

Sterkte voor vriendje Ster!

Lukt het nu wel om je aan je uren te houden Ster?

En oudste is nu toch bijna uitgerekend? Zo'n verkoudheid is dan niet lekker.

Ster - 11-2-2015 op 20:39

Op het werk ben ik weer begonnen met het begeleiden van een stagiaire. Leuk om te doen! Dit keer een meisje van 17.
Morgen wordt vriendje weer geopereerd. Aan zijn hand. Dit wordt de operatie in december niet doorging vanwege een zieke chirurg.

Ster - 9-2-2015 op 19:22

Was vandaag weer leuk oppassen. Sneu voor oudste: ze is snotverkouden. Met E. was het weer genieten *love*

Het gaat wel echt een paleisje worden zo Simba *applaus*

Simba - 8-2-2015 op 22:10

Goedenavond *zw*

Weer druk bezig geweest met klussen.
Gisteren nieuwe kasten gekocht voor in onze slaapkamer. Gisteren en vandaag bezig geweest met in elkaar zetten. Vandaag hebben Maaike en Walker ook geholpen.

Iedereen een fijne avond.

Peet - 8-2-2015 op 00:16

Quote: origineel gepost door Ster  
Vandaag heb ik zomaar tot 8.30 uur geslapen! *okee* Dat is al meer dan een jaar geleden want in dit huis heb ik nog nooit tot zo laat geslapen *lol*

Vandaag met jongste de stad in geweest. In november had ons hele team ieder een cadeaubon van 50 euro van V&D gekregen. Nu maar snel opgemaakt voor als ze daadwerkelijk gaan sluiten.

Lekker Ster. En slim hoor, wij denken dat V&D morgen failliet is.

Ster - 7-2-2015 op 20:52

Vandaag heb ik zomaar tot 8.30 uur geslapen! *okee* Dat is al meer dan een jaar geleden want in dit huis heb ik nog nooit tot zo laat geslapen *lol*

Vandaag met jongste de stad in geweest. In november had ons hele team ieder een cadeaubon van 50 euro van V&D gekregen. Nu maar snel opgemaakt voor als ze daadwerkelijk gaan sluiten.

Peet - 6-2-2015 op 08:55

Oh Ster, wat vervelend. Dan heeft je schoonmoeder en ook vriendje het allebei op hun eigen manier heel zwaar. Sterkte.

Maaike - 6-2-2015 op 08:42

Klinkt niet best Ster. Sterkte voor jullie en de familie. Mooi dat de douche gelukt is*okee*

Ster - 5-2-2015 op 20:42

Vandaag was mijn schoonmoeder weer een stuk slechter. Vriendje heeft bijna de hele dag daar gezeten en er is weer een arts geweest. Ze gaat nu morfine krijgen om het haar hart wat gemakkelijk te maken. Haar hart en nieren functioneren voor minder dan 30%.

Ster - 4-2-2015 op 16:14

Sinds augustus woont ze in een verzorgingstehuis.

Het douchen was heerlijk! We hebben gelukkig genoeg druk voor de regendouche ook.

Peet - 3-2-2015 op 21:47

Het is wel lekker snel achter de rug.

Woont je schoonmoeder nu nog zelfstandig of was ze nou laatst in een verzorgingshuis geplaatst? Wel zorgen zo.

Ster - 3-2-2015 op 19:24

Ze waren gisteren om 17.15 uur weg en het ziet er mooi uit!. Alhoewel ik vandaag zag dat een kitrand niet goed zit. Vriendje gaat morgen daarvoor bellen. Morgenochtend mogen we weer douchen, het is beter om een volle dag te wachten.

Schoonmoeder is weer iets opgeknapt. Vandaag wel een gesprek met de dokter geweest omdat ze best wel intensieve zorg nodig heeft. Ook is het 5 meter lopen naar de wc al teveel voor haar.

Peet - 2-2-2015 op 20:55

En hoe is het met je schoonmoeder.

Peet - 2-2-2015 op 20:54

Is het klaar Ster?

Simba - 2-2-2015 op 12:19

Slopen gaat altijd snel.

Sterkte met vriendje's moeder.

Ster - 2-2-2015 op 10:21

Het bad is er al uitgesloopt.

Vriendje is naar zijn moeder. Het gaat al een tijdje niet goed met haar en er moet nu besproken worden of ze in het ziekenhuis moet worden opgenomen. Ze is heel benauwd en krijgt regelmatig extra zuurstof. Ook is haar medicatie verhoogd.

Simba - 2-2-2015 op 08:46

Alleen wat winterse neerslag.

Ster - 2-2-2015 op 07:35

Snap ik wel. Bet doucht veiliger en is ook gemakkelijker schoon te maken.

Hier is wr sneeuw gevallen. Bij jullie ook?

Simba - 1-2-2015 op 21:33

Leuk Ster. Hopelijk bevalt de inloopdouche. M. wil er eigenlijk ook n.

Ster - 1-2-2015 op 13:40

Weer hard in huis aan het werk dus Simba *puf*

Hadden ze wat speciaals bij dat kinderfeestje gedaan Peet?

Het ging inderdaad om die vermissingszaak. Wel fijn voor de nabestaanden maar het was weer een drukte van belang hier in het dorp.

Morgen wordt het ligbad gesloopt en de inloopdouche geplaatst.

Simba - 31-1-2015 op 20:43

Vandaag een muur weggehaald. We maken van twee slaapkamers 1 slaapkamer voor ons.

Peet - 31-1-2015 op 20:25

Ik las net een verhaal van een gevonden auto van iemand die al 16 jaar wordt vermist. Bedoel je dat?

En is de sneeuw weer weg?

Hier is het vooral koud. Bah.
Verder druk met leren. Ukkie had een verjaardagsfeestje vanmiddag. Ze was helemaal gesloopt toen ze thuis gebracht werd.

Ster - 31-1-2015 op 19:45

En Huissen is vandaag weer volop in het nieuws *snif*

Peet - 28-1-2015 op 07:54

Heel veel sterkte vandaag Daisy. Ook voor de rest van de familie.

Ster - 27-1-2015 op 21:05

Eerste werkdag gelijk weer 10,5 uur gewerkt. Morgen korter omdat ik dan naar de begrafenis in Zwijndrecht ga.

Peet - 25-1-2015 op 21:53

Van harte gefeliciteerd Daisy. Zal zo een aparte verjaardag zijn. Een dubbel gevoel waarschijnlijk. *kus**knuf*

Hier gisteren in de avond en vandaag van 11 tot 3 druk geleerd. Neem dinsdagochtend vrij en dan hoop ik alle stof voor de colleges van morgen en dinsdag grotendeels bestudeerd te hebben. Worden nog 9 zware weken en dan hoop ik het iets minder druk te krijgen. Ben er wel klaar mee.

Mijn onderwerp voor de masterscriptie is goedgekeurd. Dat scheelt weer. Ik mag nu op zeker het vak van het laatste blok volgen.

Nu hoop ik lekker te slapen voor de werkweek.

Welterusten.

Simba - 25-1-2015 op 19:22

Ik wist dat ik moest werken, dus ik heb van 22:00 t/m 00:15 geslapen en van 6:00 tot 9:30

Als het goed is kan ik vandaag een normale nacht slapen. Morgen wordt het waarschijnlijk weer nachtwerk. Dan is de klant helemaal over naar een nieuwe versie. Ik heb dan t/m vrijdag consignatiedienst voor deze klant voor eventuele problemen. Dan heb ik weer rust.

Ster - 25-1-2015 op 17:42

En slapen? Doe je dat ook nog wel Simba?*kwni*

Simba - 25-1-2015 op 15:41

Daisy, Gefeliciteerd *kus**knuf*

IK ben bezig met een druk weekend. Gisteren met Walker laminaat gelegd in A. d'r kamer. Vandaag een kast daar neergezet. Tussendoor en een groot gedeelte van de nacht bezig geweest met werken.

Simba - 25-1-2015 op 15:39

Ik denk dat de NOS gewoon een school uitkiest en vraagt om ze langs mogen komen. Of de leerkrachten hebben de school zelf opgegeven, dat zou ook kunnen.

Maaike - 25-1-2015 op 08:35

Daisy, ondanks alles gefeliciteerd, maak er toch een fijne en goede dag van*knuf*

Ster - 24-1-2015 op 16:03

Dank je. Was wel koud opstaan vanmorgen met een pak sneeuw buiten. Nu smelt het gelukkig al weg.
De 4e was zit al in de wasmachine. Geen idee waar ik het zal ophangen *gek* *lololl*

Ook raar dat tentamen. Als je de antwoorden uit je hoofd geleerd had had je het letterlijk kunnen maken *kwni*

Waarom was juist jullie school bij de journaals Simba?

Peet - 24-1-2015 op 08:13

Welkom thuis Ster.

Simba - 24-1-2015 op 07:58

Goedemorgen *zw*
Fijn dat je deze waarschijnlijk gehaald hebt.
Hopelijk slaap je nu weer beter.

De wedstrijd van Kleine Simba is afgelast, dus geen voetbal vandaag.

Peet - 23-1-2015 op 22:07

Tentamens weer achter de rug.

Vandaag was een kleine kadootje. Twee luie professoren hadden geen zin in vragen bedenken. Twee van de 4 casussen waren op het jaartal na identiek aan casussen in een oefententamen van 2 jaar geleden. Moet niet kunnen in master. Wist niet alles omdat ik niet de antwoorden leer maar de te zetten stappen en hoe ik rechtsregels toe moet passen. Moet wel een 7 zijn.

Ben wel moe. Vannacht weer tot half 3 wakker gelegen.

Simba - 21-1-2015 op 23:12

Vandaag was de school van de kinderen in het NOS Jeugdjournaal te zien. Ook Kleine Simba schoot nog even door het beeld bij het Voorleesontbijt. Ook bij de middaguitzendingen van het NOS journaal was de school te zien

Peet - 20-1-2015 op 12:21

Dank je Ster. En lekker dat het weer goed genoeg is.

Net de eerste achter de rug. Na een nacht lang wakker liggen fit ( not) aan tentamen begonnen. Deze heb ik denk ik wel voldoende gemaakt.

Ster - 19-1-2015 op 08:04

Wel met wat mee bewolking en met deharde wind was het wl iets frisser. Maar nog steeds prima om heel de dag buiten te zijn.

Sterkte met de tentamens Peet!

Peet - 18-1-2015 op 23:45

En weer twee zwembaddagen erbij Ster?

Hier was het vandaag nat. En verder is het koud. Vanmiddag naar de bioscoop geweest. Naar Tinkerbell. Was leuk.

Ster - 16-1-2015 op 21:27

Twee zwembaddagen op rij dus dat is prima. Het begon vanmiddag rond 16.00 uur wel ineens knetterhard te waaien en dat doet het nu dus nog. Vandaar een rustige avond avond op de kamer. Canal+ van Spanje zendt Ajax-Groningen uit dus vriendje vindt het helemaal geen straf om op de kamer te zitten *lollll**lollll*

Peet - 16-1-2015 op 07:31

Is het lekker daar Ster? Geniet ervan.

Hier start weer een studeerweek. Volgende week tentamens. Dus niet werken, maar meer dan genoeg te doen.

Ster - 14-1-2015 op 22:57

Dank jullie wel. We zijn goed aangekomen *okee* En je moet nog steeds voor wifi betalen maar het is nu ook op de kamer *applaus* Klinkt stom maar ik vind dat erg prettig

Maaike - 13-1-2015 op 22:01

Veel plezier en een goede reis Ster

Peet - 13-1-2015 op 21:37

Heel fijne vakantie Ster.

Ster - 13-1-2015 op 20:47

Dank je wel Daisy. We gaan morgenochtend om 5 uur *sch* We vliegen omstreeks 10 uur. De nacht van 23 op 24 komen we weer terug. Ik heb er zin in! *yep*

Daisy - 13-1-2015 op 17:19

Ster, alvast een fijne vakantie. Wanneer gaan jullie weg?

Peet - 13-1-2015 op 05:50

Succes met de laatste werkdag Ster.

Ster - 10-1-2015 op 20:04

2 februari. Dus lekker snel na onze vakantie *okee*

Peet - 10-1-2015 op 19:04

Dat is wel vervelend Simba. Ik ga ook uit van garantie.

Wanneer komt de douch Ster?

Ukkie was gisteren blij in haar eigen kamer. Daar was de wind niet te horen. Maar net was ze weer hevig teleurgesteld dat ze nog niet bij opa en oma heeft geslapen.

Simba - 10-1-2015 op 17:21

Ik ga ervan uit dat dat onder de garantie valt. Een rolluik moet toch wel een beetje wind moeten hebben. Ik zie ze overal nog gewoon dicht in de wijk.

Ster - 10-1-2015 op 12:39

Wat sneu dat ze zo bang was :(

Vervelend die schade Simba. ook een duur geintje?

Hier stormt het ook maar ik denk niet zo hard als bij jullie. Jongste moet vandaag werken, hopelijk heeft zij niet teveel vertraging en komt ze weer veilig terug vannacht.

Simba - 10-1-2015 op 10:37

Dat is jammer van het logeerpartijtje.

Van de geleider is een stuk afgebroken en ze hadden die niet op voorraad. Ze komen van de week om het te repareren.

Maaike - 10-1-2015 op 09:54

Heerlijk hoor die regendouche, maar heeft de leverancier gekeken of de warm water capaciteit van de ketel voldoende is? ( was aan ons de 1e vraag).

Vervelend de stormschade*prf*

Hier was de enige schade tot nu toe, dat A10 erg bang werd ( regen en wind) stonden op het raam. Ze raakte zo overstuur dat we haar ouders hebben gebeld en ze is opgehaald. Ze wil weer komen logeren als het niet stormt.

Simba - 10-1-2015 op 09:15

Goedenmorgen *zw*

Het stormt aardig hier. Het rolluik in onze slaapkamer heeft nu voor de tweede keer een zijgeleider verloren. Dit keer is het gelukkig wel gelukt om het rolluik omhoog te doen, waardoor het niet de hele nacht aan het klapperen is geweest. Het is nu alleen wel erg licht in de slaapkamer.

Hopeijk kunnen ze het snel komen maken.

Iedereen een fijne dag.

Ster - 8-1-2015 op 21:16

Precies. vriendje en ik zien op tegen een dagenlange verbouwing en op deze manier is de klus snel geklaard. We mogen dan 's avonds niet douchen maar de volgende dag al wel *yep*

Simba - 8-1-2015 op 20:57

Dat heb je niet zoveel overlast. Lijkt mij ook wel wat, een regendouche.

Ster - 8-1-2015 op 16:55

Vandaag lekker vroeg naar huis gegaan zodat ik naar de Bodybalance kon gaan. Verder hebben we vandaag een stuk nieuwe badkamer gekocht! Het ligbad gaat eruit en er komt een douche (met regendouche!) erin. Het is van zo'n bedrijf wat de douche in n dag plaatst. De rest avn de badkamer blijft dus hetzelfde *yep*

Peet - 7-1-2015 op 20:50

Je moet wel zelf de rem er op zetten Ster! Morgen 1 uur?

Hier maandag 5 uur uni, dinsdag 6 uur gewerkt en 5 uur uni. Vandaag vrij en morgen voor het eerst naar kantoor.

Fijne avond.

Ster - 7-1-2015 op 19:13

Ik heb in drie dagen al 27 uur gewerkt. Terwijl ik nu nog maar 28 uur per week zou moeten werken. Iets gaat er niet goed*gek*

Morgen een korte dag en vrijdag zie ik wel weer. Dan hoef ik alleen nog maar dinsdag er te zijn voor 2 overleggen en dan heb ik vakantie!

Simba - 5-1-2015 op 19:51

Hier is het normale leven ook alweer begonnen.

Gewone leven is weer begonnen

Ster - 5-1-2015 op 16:52

Vandaag heb ik gewerkt maar ik probeer donderdagmiddag vrij te nemen.

Nieuwjaarsbijeenkomst was wel leuk, leuk om zoveel collega's te zien *yep*