Oost West Thuis Best
Niet ingelogd [inloggen ]
Ga naar beneden

Printbare versie  
Auteur: onderwerp: Herfstweekend
Ster

Lokatie: Huissen
lid Is Offline

[*] Gepost op 9-8-2014 op 09:01
Herfstweekend

Het is behoorlijk waaierig hier maar de zon schijnt wel geregeld *okee*

vrmibo is onze vrijdagmiddagborrel Peet *lol*

Het is een beetje raar vandaag. Om 8.30 uur was het al crisis bij mijn schoonmoeder. Hij is er heen en de verwachting is dat het vandaag toch wel op een gedwongen opname gaat uitdraaien.

Ik ga straks met de bus naar jongste en rij met haar mee naar Ridderkerk. Vandaag wordt de verjaardag van E. gevierd. Rare dubbele dag zo *snif*
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts
Simba

Lokatie: Spijkenisse
lid Is Offline

[*] Gepost op 9-8-2014 op 09:25

Goedemorgen *zw*

Veel plezier op de verjaardag.
Succes met je schoonmoeder.
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts
Maaike

Lokatie: Ridderkerk
lid Is Offline

[*] Gepost op 9-8-2014 op 09:29

Dat zijn heftige dingen Ster*prf* zijn er wel opvangmogelijkheden die goed aanvoelen in de buurt?

Even nog wat info over het verkeer. Er is wegens werkzaamheden tussen Deil en Gorkum afsluiting van de A15 en het kruispunt Rotterdamse weg / randweg Slikkerveer is dit weekend afgesloten.

Sterkte voor vriendje, dit is niet makkelijk*nop*
Ster

lid Is Offline

[*] Gepost op 9-8-2014 op 17:45

We wisten dat Maaike en hebben er bijna 2 uur over gedaan*zucht* Was niet leuk.

Mijn schoonmoeder zit nu met een IBS in een verzorgingshuis. Donderdag komt de rechter.

Wij moeten straks naar een verjaardag in Ede van een zwager maar eerst langs haar huis om voor de kat te zorgen. En dat zal elke dag moeten gaan gebeuren....zucht....
Maaike

Lokatie: Ridderkerk
lid Is Offline

[*] Gepost op 9-8-2014 op 18:04

Is niet leuk, maar uiteindelijk was wel het beste. Het zal als alles geregeld is rust geven*yep*
Peet

Lokatie: Rotterdam
lid Is Offline

[*] Gepost op 9-8-2014 op 21:29

Wat een gedoe Ster. Zijn jullie de enige die de verzorging van de kat op jullie kunnen nemen of kan die zorg ook niet gedeeld worden? In ieder geval heel veel sterkte.

Wij hebben vandaag zwemles gehad en zijn bij de buren op visite geweest. Verder ben ik gestart met de studie. Ik heb alvast de literatuur voor de 1e 3 weken opgezocht en opgeslagen op de laptop. Kan ik van de week starten met lezen.
Ster

lid Is Offline

[*] Gepost op 10-8-2014 op 08:20

Het verzorgen van de kat zal door 2 worden gedaan. Vriendje en een broer die in Arnhem wonen. Je kunt niet verwachten dat mensen meer dan 50 km gaan rijden alleen om de kat eten te geven.

Straks gaat vriendje naar haar toe. Ik heb hier nog de huishoudelijke klussen te doen en vanmiddag komt er visite voetbal kijken. Sporten schiet er vanmorgen bij in omdat ik stomweg geen tijd er voor heb *kwni*
Peet

Lokatie: Rotterdam
lid Is Offline

[*] Gepost op 10-8-2014 op 21:28

Dat kun je inderdaad niet verwachten Ster als de anderen zo ver weg wonen. Geeft wel een druk op jullie.

Vandaag een rustige zondag gehouden.. Lekker hoor
Ster
Vriendenkring
Thread gesloten
11-8-2014 op 06:47

Ga naar boven

Weeralarm!