Oost West Thuis Best
Niet ingelogd [inloggen ]
Ga naar beneden

Printbare versie  
 Paginas:  1  2
Auteur: onderwerp: Dit zijn wij
Ster

Lokatie: Huissen
lid Is Offline

[*] Gepost op 9-10-2005 op 12:21

*lollll**lollll**lollll* Ik zie dat er bij iedereen een jaar opgeteld kan worden qua genoemde leeftijden*lol* *lol*
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts
Palisa

Lokatie: Alphen aan den Rijn
lid Is Offline

Stemming: Altijd vrolijk

[*] Gepost op 9-10-2005 op 12:11

Mijn naam is Palisa, deze naam is door mijn dochter verzonnen bij het aanmaken van mijn web-log.

De Pa van Lisa!!!

Ik had ook Pa Raymond, of nu Pa Esmeralda kunnen heten.

Ik hoop een positieve bijdrage te kunnen leveren op dit Forum.

Doorgaans heb ik altijd een goede bui, ben bijna altijd vrolijk en ben zelden serieus :D vandaar mijn aanmelding.

Voor nu wens ik jullie een fijne zondag toe en ben benieuwd naar de leden van dit forum.
;)

Door Simba hiernaartoe gekopieerd.

[bewerken aan 9-10-2005 door Simba]
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts
Ster

lid Is Offline

[*] Gepost op 13-10-2004 op 08:52

Voor wie het nog eens wil lezen, even omhoog gehaald. Ik weet niet meer wie er om vroeg eigenlijk *bloos*
Pebbles

lid Is Offline

[*] Gepost op 2-10-2004 op 12:32

Ik ben dus Pebbles, 36 jaar.
Woonachtig in Den Haag.
Momenteel werkzaam via het uitzendbureau en bij voorkeur zo min mogelijk.
Ik heb een LAT-relatie met Max.
Verder is er de 12-jarige kat Doya en een cavia die ik voor het gemak Piep heb genoemd.
Mijn vrije tijd vul ik in met vrijwilligerswerk, skaten, fotograferen en af en toe een beetje tekenen.
Ben dol op het strand op de tijden dat het er niet vol zit met toeristen.
Een wijntje, een goed boek en een dvdtje op zijn tijd gaan er ook wel in. Daarnaast regelmatig theater en een concert.
In de planning zit een nieuw weblog. (maar wil niet zo vlotten).
Voor nu wel even genoeg denk ik. De rest komt wel in de loop van de tijd.
jolly

lid Is Offline

[*] Gepost op 1-10-2004 op 20:28

Oeps ik heb me bij de verkeerde topic voorgesteld*snif*

Zal ik het hier nog ff officieel doen.

Ik ben dus Jolly oftewel Jolanda 44 jaar
Ik woon in Spijkenisse samen met Mario[een echte Fyenoordfan]
Ik werk in de catering, nu bijna 2 jaar.
We hebben Pino de poes als huisdier.
1x in de 2 weken komt Mario's dochter een weekend hier.
Ik zelf heb 2 zoons die in Spanje wonen [waar ik helaas geen contact meer mee heb]
Mijn hobby's zijn de p.c , creabea met van alles en nog wat.
bmw

Lokatie: Renkum
lid Is Offline

Stemming: Aan vakantie toe

[*] Gepost op 1-10-2004 op 10:47

ik ben bmw (41), getrouwd, en moeder van 4 (3 jongens 15, 13, 11 en 1 meid 7)

wij hebben 2 katten: Jillie van 1 en haar dochter Sanka van 9 weken helaas is onze sanka tijdens haar sterrilisatie met 8 mnd overleden aan een hartstilstand

Hobbys: met de jongens mee naar voetbal, koken, lezen en internetten en Feyenoord (en nee wij komen niet uit Rotjeknor)

[bewerken aan 9-10-2005 door bmw]
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts Deze gebruiker heeft MSN Messenger
Ster

lid Is Offline

[*] Gepost op 30-9-2004 op 18:23

Quote:
Origineel gepost door Maaike
Daarnaast tracht ik nog iets van mijn huishouden te maken.

Huh.....dit is een serieuze topic *lollll**lollll**lollll**lollll*
Maaike

Lokatie: Ridderkerk
lid Is Offline

[*] Gepost op 30-9-2004 op 18:18

Ik ben Maaike, 50 jaar, de moeder van Simba, oma van kleine Simba en zus van Ster. Ik ben al 31 jaar getrouwd en heb naast zoon Simba nog een dochter van 30. Ik woon in Ridderkerk, waar ik als geboren Rotterdamse via Spijkenisse en Zuidland naar toe ben verhuisd. Als ik achter de computer zit zie ik de skyline van Rotterdam en de verlichte Kuip van mijn cluppie Feyenoord.

Ik werk 3 dagen per week op de afdeling salarisaanpassingen van individuele pensioenen van onze Oranjeverzekeraar. Daarnaast tracht ik nog iets van mijn huishouden te maken.
Zanillya

Lokatie: friesche vlag
lid Is Offline

Stemming: fris en fruitig

[*] Gepost op 30-9-2004 op 17:39

Hoi ik ben Zan.
Ik ben 28,getrouwd heb geen kinderen en ik woon in Friesland,sinds januari dit jaar.
wij hebben een kater thuis,verder doe ik op dindsdag en donderdag ochtend vrijwillgerswerk in het dierenasiel
Tanya

Lokatie: Rotterdam
lid Is Offline

Stemming: invisible

[*] Gepost op 30-9-2004 op 16:18

Mijn nick is Tanya (47 jr), 'k woon in Rotterdam (oftewel een dorpje onde de rook van ..), al haast 28 jaar getrouwd met een hele leuke kerel (kwijl !!), heb 3 zoons (24, 21 en 13 jr.), waarvan de 2 oudsten al niet meer thuis wonen, hoewel nog heel regelmatig langswippen, vooral aan het eind van de maand me-eten !
Jongste zoon is een leuk ventje, waarvan we veel plezier hebben !
Ik was altijd huismoeder, vrijwilligster buurthuis, ouderraad van school, koninginnedagcommissie, speelotheek, tot 1998, toen ben ik bij de Partikulier gaan werken (later de Viavia), maar ben van baan veranderd sinds febr. dit jaar en werk nu 16 uur p.w. als reisadviseuse bij 9292 !! Leuk werk, alhoewel de opleiding mij (als niets uitvoerende mavoscholiere, en dus zonder diploma) wel bikkelhard tegenviel ! Maar het werk is heel erg leuk. Het zijn wisseldiensten en ik werk meestal 's middags !
Verder was ik vroeger (voor het computertijdperk) altijd creatief bezig, leid nu op woensdagochtend nog een creaclub hier in het dorp, waar tegenwoordig voornamelijk bejaarde vrouwen zitten *grin*, maar op zich is het ontzettend gezellig !
Creatief ben ik alleen nog maar in combinatie met de pc tegenwoordig, je kunt zoveel met allerlei printprogramma's en zeker in combinatie met mooi papier !!
Verder moet ik zeggen dat wij een houten vloer hebben en de plek die het meest versleten is id de plek waar ik nu zit !!!!
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts Deze gebruiker heeft MSN Messenger
Daantje

Lokatie: Schiedam
lid Is Offline

Stemming: running.........

[*] Gepost op 30-9-2004 op 06:00

IK ben dus Daantje , mijn echte naam is Margaret .
Ik woon al 17 jaar samen met Chris .
Wij hebben 4 kids , 2 dochters en 2 zonen .
Wij hebben nog een paard en een pony , het paard is drachtig en krijgt een veulen als alles goed gaat .
2 poezen lopen er hier rond en nog een cavia.
Verder pendel ik de hele dag een beetje heen en weer tussen school, paardjes , supermarkt en sportclubjes .
Mijn man heeft een eigen bedrijf waarvan ik de boekhouding en telefoontjes thuis doe.
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts Deze gebruiker heeft MSN Messenger
Ster

lid Is Offline

[*] Gepost op 30-9-2004 op 05:15

Ik ben 41 jaar, samenwonend met mijn vriendje van 55.
Twee dochters van 13 en 16 jaar *sch**sch*
Ik werk 32 uur per week, gedetacheerd bij verschillende gemeentes op de afdeling Sociale Zaken.
Geboren Rotterdammer, al ruim 4 jaar wonend in een dorp bij Arnhem.
Ik ben dus de zus van Maaike en de tante van Simba. En k Feyenoordaanhanger maar met een warm hart voor Vitesse.

Voor de rest kennen jullie mij denk ik nog wel of hebben jullie gelezen in mijn weblog *lol* *lol*
Pinksoup

Lokatie: Ettelbruck
lid Is Offline

Stemming: expat

[*] Gepost op 29-9-2004 op 22:58

Ik ben Pinksoup, nog net 52, single en ik woon met vier katten in Amsterdam. Ik werk als corrector, ga n dag in de week naar school (docentenopleiding tekenen en schilderen) en hou me daarnaast vooral bezig met schilderen, frbelen, internetten en schrijven.
Doggy

lid Is Offline

[*] Gepost op 29-9-2004 op 22:46

Ik ben Doggy, een vrouw van 44 jaar, getrouwd met Peer.( de Brabantse benaming voor Peter)
Wij hebben 2 schatten van dochters, Janneke van 9 en Elske van bijna 7 jaar.

Buiten mijn werk als huisvrouw, werk ik parttime als dierenartsassistente.

Als ik nog wat vrije tijd over heb, internet ik graag, vind lezen heerlijk, ben dol op muziek en kijk graag naar alle soorten sport. ( in mijn jonge jaren deed ik ook veel aan sport)
Ratel

Lokatie: drenhte
lid Is Offline

Stemming: goed

[*] Gepost op 29-9-2004 op 21:30

*zw* ik ben dus Ratel, nu de eerste maar meestal de laatste qua tijd *lololl*

Ik ben een alleenstaande mama, thuis heb ik een kabouter van 4 jaar en waar ik werk kids in de leeftijden van 3 t/m 12 jaar.En ik hou van : Hobby's *lolllllll*
Simba

Lokatie: Spijkenisse
lid Is Offline

[*] Gepost op 29-9-2004 op 21:30

Ik ben samenwonend en heb een zoon die is geboren in september 2003.
Ik ben senior software-engineer (oftwel programmeur) van beroep.
Ik ben Feyenoordgek.
Ik ben de zoon van Maaike en de neef van Ster.
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek  gebruiker zijn webpagina Bekijk deze gebruiker zijn posts
Simba

Lokatie: Spijkenisse
lid Is Offline

[*] Gepost op 29-9-2004 op 21:28
Dit zijn wij

In dit topic kunnen de leden zich voorstellen voor de nieuwe leden.
 Paginas:  1  2

Ga naar boven

Weeralarm!